Kontaktannonser och dejting

2006-05-15

Sexkontakter på nätet

Till något som jag inte har så mycket erfarenhet om men som slagit mig....

Väldigt många på nätet söker efter kärlek men tittar man i sina webbloggar är det ännu fler som söker sex och då speciellt sexkontakter på nätet.

Fungerar det? Hittar dom det som söker?

En sajt som funnits länge är Bodycontact. Dom erbjuder kontaktannonser med sexuell inrikting. Jag har faktiskt besökt dom och kikat lite på vilka profiler som finns upplagda. Väldigt många män finns det. Men kvinnor är det sämre med även om dom finns också eller är det bara bluffannonser skrivna av busiga tonåringar och halvtokiga män.

Jag menar om man är kvinna och vill ha sex. Lägger man då upp en kontaktannons på tex. Bodycontact? Eller går in på en sexchat. Visst det finns säker dom som gör det men vad förväntar man sig för respons? Och vågar dom komma till skott och träffa någon som bara söker sex. Risken för att stöta på en ren sexgalning verkar vara överhängande. Är det inte naturligare att välja en tradtionell dejtingsajt och sen leta upp en man som passar efter en tycke och smak oh därefter helt enkelt förföra honom.

Ja som ni märker har jag en del spekulationer om rena sexannonser. Som jag inledde så har jag inte någon större erfarenhet men finns det någon besökare som har egna erfarenheter så kommentera gärna inlägget.

1 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home