Kontaktannonser och dejting

2006-03-20

Män är djur!

Ni kommer väl ihåg när ROKS taleskvinna hävdade bestämt att män är djur? Vilket liv!*skratt*

Nu är jag själv man så jag förväntar mig inte samma storm i vattenglaset men jag menar nog också att män är djur. I alla fall vissa(alldeles för många) män på nätet.

Vad får män att tro att det är okej att inleda en kontakt med frasen "Får jag knulla sig i arslet? Ring mig på 070-xxxxxx //Sexgalningen"

Ja du kanske inte tror mig men det finns charmörer som inleder med denna typ av fraser.

Min egen inställning till nätdejting är att man lyckas bättre om man inleder med lite charm och visar intresse för personen genom att till exempel återknyta till något intresse som personen skrivit om i sin kontaktannons/profil.

Vad säger ni? Vad tror ni?