Kontaktannonser och dejting

2006-03-20

Välkommna!

Jaha då har man slagit upp porten till sin egen blog....

Varför?
Ja som jag skrivit i beskrivningen av denna blog så har jag under en tid jobbat på en sajt om kontaktannonser och dejting. Ibland, ganska ofta om man ska vara ärlig, så dyker det upp funderingar som man kanske inte kan publicera på denna informationssajt om dejting men ändå är väl värda att fundera vidare på.
Något som jag också hoppas på är att jag ska få lite mothugg och kommentarer på det jag skriver om.

Vad?
Vad jag kommer att skriva om i denna blogg?
Ja, formodligen kommer jag att skriva om precis om allt som har med dejting att göra. Det kan vara allt från hur man hittar den bästa dejtingsajten till hur man förbereder sig inför första dejten och vad man kan hitta på för att hålla kärleken vid liv.
Allt kommer förstås att få min alldeles egna personliga touch så håll till godo.

Slutligen...
Ja nu har ni kanske fått ett hum om vad det här är för blog och jag hoppas att jag ska vara en flitig skribent så att många hittar hit och som sagt kommentarer är välkommna.